Tuesday, October 26, 2004

QX Diaries - Färdvägar & Evigheter

När jag var liten bodde min bästa bästis 30 minuters bilfärd från där jag bodde.
Den halvtimmen var en evighet att resa minns jag. En evighet av leda.

Jag satt på bussen igår, skulle ta mig hem från en av mina nuvarande bästa bästisar.
Det är 40 minuters resväg henne - hem.
40 minuters tidsfördriv.
Det verkar ha skiftat ...
Färdvägar är inte evigheter, ALLT annat ter sig betydligt mer likt evigheter.

Bokade tid för hårfix (http://www.mellow.net/extend/) *verkligen muntert*

Bäst:
"Somewhere Only We Know" - Keane
"Baby, I Don't Care" - Transvision Vamp
"Sabotage" - Beastie Boys
"How Long Must I Wander?" - Nina Simone
"Jesus Walks" - Kayne West

Sämst:
Jävla-Jamba-Satans-Reklam-Skit
(Blä.)

P.S. Coola Transvision Vamp på bild... faan va tuff hon va!!!
(Läs: Wendy James skrämde skiten ur mig när jag var liten.)

No comments: