Thursday, October 30, 2008

Så lätt det gick att bli Sverigedemokrat!

Jag var inne på Sverigedemokraternas hemsida, men jag är ingen nazist. Jag hatar inte invandrare eller bögar.

Ändå inträffade det märkliga att när jag väl var där inne så kände jag ett visst stöd för tankegångar om att vissa människor borde sitta i arbetsläger eller gasas ihjäl, eftersom dom tänker fel eller är (genetiskt) felskapta på annat sätt.
Om vi ska lyckas bevara ett fritt svenskt samhälle måste vissa ohärliga element helt enkelt tas ut ur ekvationen.

Just det... SamHall har gått ut med risklarm om att 19 personer som rymt från deras lokaler i Arvika. Sist sågs dom i en skog.
Om ni vet var dom befinner sig uppmanas ni att inte göra någonting alls. Risklarmet är mer att betrakta som en varning än något annat.



(Tack till Folke för inspiration)

1 comment:

Anonymous said...

Jag sa dock ingenting om SAMHALL. Jag tycker att SIMHALL är bra. Fast jag gillar inte att hoppa från högsta trampolinen.